• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 10
  • کد خبر : ۴۷۲۸
در سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران صورت گرفت؛
قدردانی از فولاد هرمزگان به‌عنوان واحد نمونه كارفرمایی با حضور رئیس‌جمهوری
با حضور رئیس‌جمهوری، وزیر صمت و جمعی از مسئولان کشور، آیین اختتامیه سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه برگزار و از فولاد هرمزگان به‌عنوان واحد نمونه کارفرمایی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فولاد، به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر، آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در کارخانه ایران‌خودرو دیزل برگزار شد.

در این مراسم، رئیس‌جمهوری با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید سازوکارهای اجرای این رهنمودها دانست.

وی افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری، ترجمان همان شعار ارزشمندِ «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان، همان‌طور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید، در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهید گذاشت.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر ضرورت حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کارگران در جهت ارتقای کیفی و کمی تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد.

سید ابراهیم رئیسی، ضمن تجلیل از توانمندی‌ها و تلاش‌های کارگران و متخصصان ایرانی تصریح کرد: یکی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شناسایی و تقویت کارگران نخبه کشور است. همان‌طور که وزیر کار اشاره کرد، این وزارتخانه برنامه‌ای را برای شناسایی و حمایت از کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری و کشف و پرورش ایده‌هایی که در محیط کاری متولد شده‌اند اجرا کرده تا هم نخبگی در میان کارگران مورد حمایت و تشویق قرار گیرد و هم ایده‌های مفید خلق‌شده در این محیط تقویت گردد و در مسیر اجرا قرار گیرد.

گفتنی است در این آیین، پس از سخنان وزرای صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولان، از واحدهای نمونه، کارگران نخبه و طرح‌های برتر کارگری تقدیر به عمل آمد و در این میان، از شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از پنج واحد برتر کارفرمایی کشور و از عطاالله معروفخانی مدیرعامل آن نیز به‌عنوان نخبه کار تقدیر شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی