• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 15
  • کد خبر : ۴۷۲۹
next    /  2 prev
افتخارآفرینی شركت ورق‌خودرو  چهارمحال و بختیاری در همایش «تجلیل از كارگران و كارفرمایان برتر استان»
در همایش «تجلیل از کارگران و کارفرمایان برتر استان» که به مناسبت هفته «کار و کارگر» برگزار شد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام علی (ع) شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست این شرکت با دریافت لوح تقدیر به‌عنوان واحدهای برتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی فولاد، این آیین با عنوان همایش «خدا قوت کارگر» به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال بختیاری و به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و کارگران و کارفرمایان استان در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

سخنرانان هدف از برگزاری این همایش را تبیین نقش ارزشمند جامعه کارگری در تحقق شعار سال عنوان کردند و پویایی و رشد جامعه کارگری را عامل اصلی و موتور محرکه چرخه اقتصاد دانستند.

در پایان این همایش ضمن قدردانی از کارگران نمونه و واحدهای برتر شرکت‌های تولیدی، عبدالرضا اسدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام علی (ع) شرکت ورق‌خودرو به‌عنوان فرماندهی پایگاه برتر استان و رسول زمانی رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان مسئول واحد برتر استان در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی