• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 1153
  • کد خبر : ۳۱۰۱
نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:
همه باید از فولاد مباركه حمایت كنند
نایب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفۀ فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو گفت: فولاد مبارکه متعلق به کل کشور است و همه باید از آن حمایت کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد دربارۀ لزوم حمایت از شرکت فولاد مبارکه در کشور گفت: فولاد مبارکه مربوط به یک دولت، جناح یا مدیرعامل خاص یا حتی استان اصفهان نیست، بلکه متعلق به تمام کشور است و همه باید از آن حمایت کنند تا با رشد روزافزون در زمینۀ تولید فولاد، هدف‌های برنامۀ ششم و کلان کشور تخقق یابد.

وی همچنین در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از این مجموعۀ بزرگ فولادی گفت: وظیفۀ ما این است که از همه واحدهای تولیدی در تمامی مجموعه‌ها حمایت کنیم تا برنامه‌های توسعه‌ای رشد کنند و در مسیر درست و سالم قرار گیرند.

نمایندۀ مردم تبــریز در مجــلس شــورای اسلامی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه یکی از افتخارات کشور و از شرکت‌های «مادر» در صنعت ایران به شمار می‌آید، تصریح کرد: توسعه چنین شرکت‌هایی برای کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی به همراه دارد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی افزود: اگر فعالیت شرکت فولاد مبارکه متوقف شود، بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح کشور نیز تعطیل خواهند شد.

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی