• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 239
  • کد خبر : ۴۶۸۳
ثبت ركورد جدید تولید ماهانه محصول در ناحیه نورد گرم
بار دیگر عزم مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه و خاصه کارکنان نورد گرم برای تحقق راهبرد رشد تولید و اهداف سازمان جزم گردید و با تولید ۵۱۳ هزار و ۱۱۲ تن کلاف گرم به ثبت رکورد ماهانه در فروردین‌ماه منجر شد.

مدیر ناحیه نورد گرم، پس از کسب این موفقیت غرورآفرین گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، تلاشگران عرصه تولید در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه، در راستای اهداف کلیدی شرکت فولاد مبارکه و کشور و همگام با سایر نواحی، با تولید ۵۱۳ هزار و ۱۱۲ تن کلاف گرم در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ رکورد تولید ماهانه جدیدی را به ثبت رساندند و برگ زرین دیگری به مجموعه افتخارات گروه فولاد مبارکه افزودند.

علی حاجیان‌نژاد، تصریح کرد: رکورد قبلی تولید ماهانه کلاف گرم این ناحیه به میزان 510 هزار و 48 تن و در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ محقق شده بود.

وی ادامه داد: با شروع سال جدید، همکاران ناحیه نورد گرم با روحیه و انگیزه مضاعف و در یک کار گروهی بسیار باارزش توانستند رکوردی غرورآفرین از خود بر جای بگذارند. ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه با بهره‌مندی از سرمایه انسانی متعهد، در سال‌های اخیر همواره از پرچم‌داران تولید بوده و با تمام ظرفیت در راستای اهداف کلیدی شرکت و کشور گام‌های بلندی برداشته است. به‌ویژه در چند سال گذشته، به دنبال اعمال تحریم‌های سخت و تغییر اوضاع بازار ورق کشور، ناحیه نورد گرم با انعطاف‌پذیری خود توانست پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشد و با تولید انواع ورق در ابعاد و کیفیت‌های سخت و بحرانی مطابق نیازهای موجود، نه‌تنها تولید خود را کاهش نداد، بلکه در زمینه کیفیت تولید پیشرو بوده است.

مدیر ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه از عوامل ذیل به‌عنوان مهم‌ترین دلایل کسب این رکورد نام برد: انگیزه بالای نیروی انسانی؛ برنامه‌ریزی مناسب و دقیق تولید؛ انجام عملیات تعمیراتی با دقت حداکثری در حداقل زمان ممکن؛ افزایش آماده‌به‌کاری تجهیزات؛ پشتیبانی حداکثری و بسیار خوب واحدهای پشتیبانی از تولید؛ برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بهینه تعمیرات در توقفات هفتگی.

 حاجیان‌نژاد این دستاورد مهم را به کلیه همکاران، ذی‌نفعان و شرکای کسب‌وکار گروه فولاد مبارکه تبریک گفت و از حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت، زحمات بی‌دریغ کلیه همکاران ناحیه نورد گرم و پشتیبانی سایر نواحی و شرکت‌های پیمانکار همکار این ناحیه تشکر و قدردانی کرد.

تولید بیش از ۷۰ درصد کلاف گرم موردنیاز کشور در خط نورد گرم فولاد مبارکه

مدیر خط نورد گرم نیز در تکمیل این خبر گفت: در سال جدید همکاران سخت‌کوش ناحیه نورد گرم با عزمی راسخ جهت افزایش تولید و بهبود رکوردهای تولیدی اقدام نمودند و همگام با سایر نواحی گروه فولاد مبارکه، با همدلی و تلاش مستمر به رکورد جدیدی در تولید ماهانه کلاف گرم در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ دست یافتند.

بنابر اظهارات مسعود نصیری، در حال حاضر در خط تولید نورد گرم فولاد مبارکه، بیش از ۷۰ درصد کلاف گرم موردنیاز کشور تولید می‌گردد. این خط با مدیریت فرایندهای تولید و تعمیرات و اقدامات کارشناسی مؤثر، چندین سال است که با حداکثر توان خود در مسیر تحقق اهداف استراتژیک کشور حرکت کرده و از ظرفیت‌های تولید نامی خود عبور کرده است. میزان تولید این خط نورد گرم مشابه سایر خطوط، کاملاً به ترکیب ابعادی و گریدی برنامه‌ریزی تولید وابسته است و در سال‌های اخیر، به‌دلیل گرایش سفارش‌های ورق‌های گرم فولادی به تولید ابعاد و گریدهای بحرانی، دست‌یابی به رکوردهای تولید در خط نورد گرم فولاد مبارکه بسیار مشکل است.

وی افزود: این موفقیت غرورآفرین که نتیجه همدلی و تلاش جمعی همکاران در ناحیه نورد گرم است، در حالی رقم خورد که شاخص‌های مهم دیگر، ازجمله ایمنی و کیفیت محصولات ناحیه نورد گرم نیز در بهترین وضعیت خود قرار دارند. کسب مقام برتر عملکرد ایمنی ناحیه نورد گرم در فولاد مبارکه و اهتمام ناحیه در تولید کلاف‌های کیفی موردنیاز واحدهای استراتژیک کشور، مصداق‌هایی از این امر است.

 مدیر خط نورد گرم در پایان، این موفقیت ارزشمند را به کلیه کارکنان شرکت تبریک گفت و از زحمات شبانه‌روزی همکاران ناحیه نورد گرم و پشتیبانی مؤثر سایر نواحی و شرکت‌های پیمانکار این ناحیه تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی