• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 14
  • کد خبر : ۴۶۸۸
عزم کارکنان شرکت ورق‌خودرو برای تحقق راهبرد رشد تولید جزم شد؛
ثبت نخستین ركورد روزانه سال 1403 در شركت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری
با همت تلاشگران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در روز 26 فروردین‌ماه میزان تولید ورق گالوانیزه به 1630 تن رسید تا نخستین رکورد روزانه این شرکت در سال 1403 به ثبت برسد.

 مدیر ارشد کارخانه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: رکورد قبلی میزان تولید روزانه در شرکت ورق‌خودرو مربوط به ۱۶ خرداد سال گذشته و به میزان ۱۶۱۳ تن بود که با ثبت رکورد جدید، شاهد 17 تن افزایش تولید هستیم.

نوید ایزدی گفت: کارکنان شرکت با تلاش و همت شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی دقیق توانستند اولین گام خود را در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» بردارند و به این موفقیت ارزشمند دست یابند.

 وی تصریح کرد: محدودیت‌ها ازجمله مشکلات تأمین مواد اولیه نتوانست ذره‌ای از اراده آهنین کارکنان شرکت ورق‌خودرو بکاهد و این شرکت با برخورداری از نیروی انسانی توانمند و کارآمد همچنان در راستای افزایش تولید محصولات ویژه پرتوان‌تر از همیشه پیش می‌رود.

در همین زمینه مدیر تولید شرکت ورق‌خودرو نیز ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اظهار کرد: این دستاورد برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات شرکت ورق‌خودرو ثبت نمود.

فردین علیمیرزایی ضمن تشریح برنامه‌های سال جدید شرکت در راستای ارتقای کمّی و کیفی محصولات گفت: عزم و اراده کارکنان و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ و پشتیبانی‌های شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت موجب شد با وجود مشکلات موجود، شرکت ورق‌خودرو بتواند همچنان در مسیر رشد و توسعه گام بردارد.

گفتنی است شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری زیرمجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه و تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی