• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 19
  • کد خبر : ۴۶۹۰
مدیرعامل فولاد متیل مطرح کرد؛
استفاده حداكثری از ظرفیت محصولات گروه فولاد مباركه در مراكز خدماتی برای آبادانی كشور
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل گفت: مراکز خدماتی با استفاده حداکثری از محصولات گروه فولاد مبارکه و تزریق آن به تولیدکنندگان کوچک و متوسط کشور، نقش مهمی را برای رشد اقتصاد و آبادانی کشور ایفا می‌کنند.

محمد تاج‌میرریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد متیل با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، رشد و تحول در تولید و اقتصاد کشور با مشارکت مردم محقق می‌شود و مراکز خدماتی به دلیل اینکه بخشی از مأموریتشان خدمت‌رسانی به صنایع تولیدی‌های کوچک و متوسط کشور است، در این زمینه نقش مهمی را برای آبادانی کشور ایفا می‌کنند.

وی گفت: ماهیت گروه فولاد مبارکه و به‌تبع آن گروه فولاد متیل نیز همین رشد و تحول در اقتصاد است و در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تلاشیم تا با سرمایه‌گذاری برای به‌روزرسانی مراکز خدماتی و اقدامات دیگر ازجمله ورود به کسب‌وکارهای جدید، به‌نوبه خود در بخش تولید کشور جهش ایجاد کنیم که این موضوع می‌تواند باعث استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در خطوط تولید فولاد مبارکه برای تولید محصولات جدید شود.

هلدینگ فولاد متیل؛ قطعه‌ای از پازل خلق آینده بهتر

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: یکپارچه‌سازی مراکز و ارائه خدمات ویژه به صنایع مهم ازجمله خودروسازان و تولیدکنندگان در قالب شهر خدمات فولادی یکی از برنامه‌های مهم توسعه‌ای

فولاد متیل است که می‌تواند همکاری خوبی را با صنایع برای رشد اقتصاد و صنعت کشور رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: در همه سیاست‌ها و استراتژی‌هایمان، علاوه بر حل مسائل امروز، به دنبال خلق آینده‌ای بهتر هستیم و همه تلاشمان این است که هلدینگ فولاد متیل به‌عنوان سازمانی دوسوتوان، نقش خود را برای حل مسائل آینده کشور نیز به‌خوبی ایفا کند.

توسعه سرمایه‌های انسانی در دستور کار مراکز خدماتی قرار دارد

تاج‌میرریاحی تصریح کرد: یکی از مواردی که در این زمینه به ما کمک می‌کند توجه به توسعه سرمایه‌های انسانی است که از طرق مختلفی نظیر آموزش، جانشین‌پروری و... محقق می‌شود. این موضوع، یکی از راهبردهای اصلی مدیریت ارشد گروه فولاد مبارکه است که در مراکز خدماتی نیز باید به‌طور جدی‌تری مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: تعالی سازمان، از طریق سرمایه‌های انسانی محقق می‌شود و همان‌طور که هلدینگ فولاد متیل به‌عنوان شرکت مادر در زمینه تعالی سازمانی دغدغه‌مند است، شرکت‌های تابعه نیز باید ساختار و جهت‌گیری‌های خود را بر همین مبنا تنظیم کنند.

شایان‌ذکر است در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران هلدینگ فولاد متیل و جعفریان رئیس اداره فروش محصولات سرد فولاد مبارکه برگزار شد، مدیران عامل شرکت‌های تابعه این هلدینگ به بیان نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی