اولویت‌های پژوهشی شرکت فولاد مبارکه «مساله محور»
 
 شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد موضوعات پژوهشی مورد نیاز و اولویت‌دار خود را به شرح ذیل مطابق گردشکارهای مربوطه واگذار نماید. لذا از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی که توانایی انجام این پروژه‌ها را دارند دعوت می‌شود پس از ثبت نام در سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشی شرکت فولاد مبارکه (پژوهان) ، طرح‌های تحقیقاتی خود را به صورت رسمی از طریق این سامانه و به کمک فایل راهنما حداکثر تا تاریخ اعتبار مندرج در جدول به واحد تحقیق و توسعه ارسال نمایند. بدیهی است شرکت فولاد مبارکه در قبول یا رد پیشنهادهای رسیده مختار می‌باشد.
لازم به ذکر است پیشنهاد های تحقیقاتی در مرحله اول مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و سپس با ارائه کنندگان پیشنهادهای تحقیقاتی برتر جهت ارائه پروپزال تکمیلی و برگزاری جلسات مشترک و بازدید هماهنگی لازم صورت خواهد پذیرفت. لذا در این مرحله امکان بازدید وجود نخواهد داشت.
 
توجه مهم: لطفا جهت استفاده از سامانه از جستجوگرهای گوگل کروم یا موزیلا استفاده فرمایید.
 

 

   

فراخوان اولویت های پژوهشی شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

(لطفا با گوگل کروم یا موزیلا وارد شوید)

 
 
 
 
 
نکات قابل توجه:
1-دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي طرف قرارداد براساس توانمندي هاي پژوهشي اولويت بندي شده مي‏توانند پيشنهاد طرح ارائه نمايند.
2- ساير دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي پس از ارسال طرح پيشنهادي براساس شرايط و مطابق با توانمندي هاي پژوهشي که ارايه خواهند داد، ارزيابي مي‏گردند.
دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي که طرف قرارداد شرکت فولاد مبارکه نمي باشند همراه با ارايه پيشنهاد طرح، فرم خود اظهاري را نيز تکميل و ارسال نمايند.
 
3- پيشنهاد از طرف دانشگاه ها، مراکزتحقيقاتي، شرکت هاي دانش بنيان، قابل پذيرش مي باشد.
4- پيشنهادها براساس شرايط و معيارهاي شرکت فولاد مبارکه ارزيابي مي گردد و پس از آن شرکت در رد يا قبول آن مختار خواهد بود.
5- پيشنهادها براساس توانمندي هاي برتر دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي انتخاب خواهد شد. شرکت هاي دانش بنيان و واحدهاي مستقر در پارک ها و شهرک هاي علمي و تحقيقاتي بايد از طريق سازمان متبوع پروپوزال ارسال نمايند.
6- توانمندي هاي ممتاز دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي در محور و زير محورهاي پژوهشي، ازطريق مکاتبه با پست الکترونيکي UCP@ MSC.IR اطلاع رساني مي گردد.
7- هزينه هاي پرسنلي طرح هاي تحقيقاتي براساس شاخص تحقيق مصوب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري محاسبه مي گردد.
 
 

8- امکان پيش پرداخت براي انجام پروژه تحقيقاتي وجود ندارد.
9- نيازهاي تحقيقاتي براساس ضرورت، بصورت دوره ‏اي بروز رساني مي گردد.

 

ایده های پژوهشی و تحقیقاتی «عرضه محور»

 

در سامانه پژوهان علاوه بر ارائه پیشنهاد های تحقیقاتی بر اساس نیاز ها و اولویت های تحقیقاتی شرکت فولاد مبارکه ، مجریان می توانند ایده های پژوهشی و تحقیقاتی خود را نیز ارائه نمایند.
 
  •  راهنمای ثبت ایده های تحقیقاتی در سامانه پژوهان
  • ورود به سامانه پژوهان
 

 

راه های ارتباطی ما:

اصفهان، 75 کیلومتری جنوب غربی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ساختمان مرکز تحقیقات، دفتر ارتباط با دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي

صندوق پستی: 161-84815

کدپستی: 11131-84881

تلفن تماس: 52735464-031


دورنگار: 52735483-031


پست الکترونيکي: UCP@MSC.IR

 

 

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0

ارتقاء امنیت وب با وف بومی